22 Temmuz 2010 Perşembe

Şok! Bir Ses Kaydı Daha Bornozlu Amiral

TSK, özellikle de Deniz Kuvvetleri Komutanlığı gayri ahlaki ilişkilerle gündeme gelmeye devam ediyor. Şimdi de “Bornozlu Amiral” skandalı ortaya atıldı.

Dailymotion'da yayına konulan yeni bir ses kaydıyla ilgili video, Amiral Sinan Ertuğrul'la ilgili şok bir iddia içeriyor. Amiral Ertuğrul'un psikopat olduğu, sapık olduğu, bir bayan subayı kameraya çağırdığı, bu bayan subayı kamerada bornozla karşıladığı ileri sürülüyor.

Ses kaydındaki kişilerin Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nda görevli Kur.Yb.Yankı B. ile Kd.Yzb.Pınar B. çifti olduğu iddia ediliyor.

Bu kişiler arasında geçen görüşmede bahsedilen kişinin üstleri Amiral Sinan Ertuğrul olduğu iddia ediliyor. Bu iki kişi, komutanları ile bir bayan subay arkadaşları arasında geçtiği ileri sürülen sapıklıktan bahsediyor. “Ahlaksız bu, sapık bu, psikopat bu” ifadeleri sarf ediliyor. Ses kaydındaki kişiler, Amiral'in taciz ettiğini iddia ettikleri Aslı adlı Yüzbaşı'nın durumdan şikayetçi olduğunu ancak derdini kimseye anlatamadığından söz ediyorlar.

DAİLYMOTİON'DA YAYINA KONULAN SES KAYDININ DÖKÜMÜ ŞÖYLE:

Pınar: Şey eee başka dedikodularım var, ağalardan biriyle ilgili
Yankı: ha karargahımızdaki
Pınar: evet şeyle çalışan Aslıyla
Yankı:aa hangisi
Pınar:Aslıyla çalışan
Yankı:Benim başkan mı?
Pınar:a eh hayır o Aslı değil ya
Yankı:Hangisi
Pınar:Bizim diğer Aslı, bizim kuvvetteki Aslı
Yankı:aman onu söyledin sen bana bee
Pınar:Ama çok ayrıntıları öğrendim, dün Aslı'da nöbetçiydi
Yankı:Tamam şeyi öğrenmişsindir geçmiş zamanı öğrenmişsindir.
Pınar:Tabi tabi
Yankı:Geçmiş gitmiş herif, amiral olmuş be tatlım
Pınar:Neler yaptığını
Yankı:Herif Amiral olmuş be
Pınar:ama yani iğrenç sapıkmış
Yankı:Tabii öyle bilmiyomun sen onu
Pınar:Yook
Yankı:Piskopat o kızım piskopat

Pınar:Yaaa çağırıyomuş Aslıyı bornozla karşılıyomuş kamarada
Pınar:Demiş ki iki kişiyiz ya "onları çağırın"

Yankı:Allah Allah abi neler var ya neler var ya
Pınar:Ya dedim sen söylemedin mi? peki
Pınar:Herkese söyledim diyor

Yankı:Evet
Pınar:Nasıl oluyor ben anlamadım yani

Yankı:Ahlaksız lan bu herifler
Pınar:Çook inanamıyorum ya
Yankı:ahlaksız sapık sapık

Pınar:Bu ara bi şey bi şey böyle Deniz Kuvvetleri çapında
Yankı: Ne
Pınar:"Bayan subay yıpratma politikası"
Yankı:Yok canım
Pınar:Yok saçımız başımız
Pınar:Vallaha bak
Yankı:yani sistematik bir şey olduğunu zannetmiyorum ya
Pınar:Yok sistematik değilde herkes
Yankı:hasetlikten olmuştur ya hasetlikten olmuştur o yani

Pınar:Memurlara kadar bayan subayların iç hizmet şeyindeki şeyleri tartışılıyor
Yankı:Onların ağızlarına sıçarım onların
Pınar:Ya
Yankı:Sen merak etme
Pınar:Hıyar ağaları,

Pınar:Ulan sen yanında çalışan devlet memurunun kıyafetine bi laf söyleyemiyorsun HAYVAN
Yankı:ha demi
Yankı:Orospu gibi dolaşıyorlar ortalıkta
Pınar:Aynen öyle