26 Ağustos 2011 Cuma

Genelkurmay'a playlist / Fatih Altaylı



EMEKLİ Genelkurmay Başkanı'nın gizlice yapılmış illegal ses kayıtlarının ikinci bölümü de ortaya çıktı.
Dinledim.
İçinde ne suç unsuru var, ne de bir ayıp.
Söyledikleri gayet doğru tespitler.
Gazetecilere güvenilmez lafı bile doğru.
Bir haber varsa ortada, gerçekten kimseyi tanımayız. En azından iyi gazeteciler böyledir.
Bu bantlar niye ortalığa dökülüyor, bunlardan kim ne umuyor bilmiyorum.
Bana göre Genelkurmay'la ilgili dünün olayı, Genelkurmay santralının telefon aktarırken artık marş yerine Türk sanat müziği eserleri dinletmesi olmuş.
Genelkurmay'ı aradığınız zaman beklemeye alındığınızda eskiden marşlar dinlerdiniz. Bundan vazgeçilmiş ve TSM şarkıları çalmaya başlamış santral.
İlk günün şarkısı ise hayli manidar: "Ben gamlı hazan sense bahar."
Bundan sonrası için ben de bir mini playlist hazırladım Genelkurmay Başkanlığı için.
Pazartesi için Serkis Efendi'den "Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime".
Salı için Selanikli Ahmet Efendi'den, "Bir günah ettimse cana suzinak oldum yeter".
Çarşamba için Şevki Bey'den, "Affeyle günahım ey gül-i ter başım kakma".