26 Ağustos 2011 Cuma

Denizciler imaj tazeliyor...

Deniz Harp Okulu'na kadın bahriyeliyle tanıtım


Denizciler imaj tazeliyor... Ergenekon operasyonları, Balyoz davası ve suikast planı iddialarına karşı en zorlu mücadeleyi veren Deniz Kuvvetleri Komutanlığı, imaj tazelemek için düğmeye bastı. Deniz Kuvvetleri’ne komutan yetiştiren Deniz Harp Okulu, “Mavi vatan denizlerimizin koruyucularını yetiştiren eğitim yuvası” sloganıyla ve kadın Bahriyeliyle tanıtılmaya başlandı. Silahlı Kuvvetler Dergisi’ndeki tanıtımda kadın Bahriyelilerin açıklamasına da yer verildi. Deniz Harp Okulu 4. sınıf öğrencisi Merve Uslu çocukluğundan beri hayalini kurduğu bir okulda okuduğunu belirterek şöyle konuştu: “Lise yıllarında, asker olabilmek birçok gencin hayallerini süsler. Bir subay adayı olarak benim için geçilmesi mümkün olan bütün kapıları çalmayı hedefliyorum. Zamanı gelince de Deniz Harp Akademisi öğrencisi olmak ve amiral olmak istiyorum.”

Bahriye için mimarlığı bıraktı

1990’da İstanbul’da doğan Uslu’nun annesinin ev hanımı babası işçi. Yıldız Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi’ni kazanan Uslu, çocukluğundan beri hayalini kurduğu Deniz Harp Okulunu tercih etmiş.