23 Şubat 2011 Çarşamba

‘Ersöz’ü susturmaya giden’ Keskin ifade değiştirdi

Ergenekon davası kapsamında tutuklu bulunan emekli Tuğgeneral Levent Ersöz’ün tedavi gördüğü İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi İç Hastalıkları Servisi’nde silahla havaya ateş eden Erhan Keskin, hakim karşısına çıktı. İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi’ndeki duruşmada savunma yapan Keskin, daha önce savcılıkta verdiği “Beni başçavuş Sedat Dinçer yönlendirdi” şeklindeki ifadesini kabul etmedi. Ersöz’ü de tanımadığını söyleyen Keskin, “Ersöz’ün o hastanede yattığını bilmiyordum. Bilsem orada durmazdım. Ona karşı bir eylem yapmayı düşünmedim. Sedat Dinçer’in bana borcu vardı. Sadece paramı almak için, Sedat Dinçer’i bulmak için oraya gittim” dedi. Hastanede uyuduğu sırada güvenlik görevlisinin yanına geldiğini ve kaçtığını anlatan Keskin, kaçmak için havaya ateş ettiğini, amacının kimseyi kendine yaklaştırmamak olduğunu ifade etti.