27 Mart 2012 Salı

TTSO'DAN TUĞGENERAL BAYSAL'A NEZAKET ZİYARETİ

Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Ali Osman Ulusoy ve Yönetim Kurulu Başkanı M. Suat Hacısalihoğlu, Yönetim Kurulu üyeleri Trabzon 48. Motorlu Piyade Tugay Komutanı Tuğgeneral Abdullah Baysar'ı makamında ziyaret etti.
Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Ali Osman Ulusoy ve Yönetim Kurulu Başkanı M. Suat Hacısalihoğlu, Yönetim Kurulu üyeleriyle birlikte Trabzon 48. Motorlu Piyade Tugay Komutanı Tuğgeneral Abdullah Baysar’ı makamında ziyaret etti.

 

Nezaket ziyaretine Ulusoy ve Hacısalihoğlu’nun yanı sıra TTSO Yönetim Kurulu Üyeleri Adnan Sağlam, İsmail Öztürk, Tolga Avcı, Selahattin Bektaş, Mustafa Albayrak, Murat İskender, TTSO Meclis Başkan Yardımcısı İbrahim Nalbant ile Genel Sekreter Hakan Gürhan da katıldı.