22 Mart 2012 Perşembe

ABDULKADİR AYGAN'DAN FLAŞ 'YEŞİL' İDDİASI!

PKK ve JİTEM itirafcısı Abdulkadir Aygan canlı yayında Yeşil kod adlı Mahmut Yıldırım'ın Gürcistan'ın başkenti Tiflis'te yaşadığını öne sürdü.
Yaşayıp yaşamadığı şehir efsanesine dönüşen eski JİTEM'ci Mahmut Yıldırım nam-ı diğer 'Yeşil' hakkında bir iddia da PKK ve JİTEM itirafçısı Abdulkadir Aygan'dan geldi. Aygan, Yeşil'in yaşadığı yeri söylerken, Latif Şimşek'te kendisine gönderilen ve Yeşil'e ait olduğu söylenilen saç kıllarını Ankara emniyetine teslim ettiğini söyledi.

Dün gecenin en sıcak gelişmesi Beyaz Tv ekranlarında yaşandı. Beyaz Tv'de Latif Şimşek'in modere ettiği Med-Cezir programına telefonla bağlanan PKK ve JİTEM itirafçısı Abdulkadir Aygan, Yeşil kod adlı Mahmut Yıldırım'ın yaşadığı yeri açıkladı.

YEŞİL TİFLİS'TE YAŞIYOR BİLGİSİ GELDİ
Gazeteci-yazar Aslan Değirmenci'nin 'Yeşil yaşıyor mu? Yaşıyorsa nerede? 'sorusuna şöyle cevap verdi:
Ben Yeşil'in yaşadığına inanmıyorum. Fakat bana gelen mesajlar var. Bu mesajlarda Yeşil'in Gürcistan'ın başkenti Tiflis'te olduğunu söylediler. Bazıları ispiyoncu olarak değerlendirebilirler ama, ben bu bilgiyi memleketimin iyiliği için Ankara Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesiyle paylaştım.'

YEŞİL'İN SAÇINI EMNİYETE TESLİM ETTİM
Abdulkadir Aygan'ın bu sözlerinden sonra konuşma gereği hisseden moderatör Latif Şimşek, Yeşil'in kendisine mektup gönderdiğini ifade ederek 'Bu mektupta Yeşil'in saçından bir tutam saç geldi. Ben bunu şimdiye kadar açıklamadım ama hem mektubu hem de saç kıllarını Ankara Emniyet Müdürlüğü'ne teslim ettim. Siz bu konuyu söylemeseydiniz belki de bunu hiç söylemeyecektim. 'diye konuştu.