29 Aralık 2010 Çarşamba

Tümamiral'in Skandal Tavsiyeleri


Tümamiral Cem Gürdeniz'e ait olduğu iddia edilen ve internet sitelerine düşen ses kayıtlarının ardından, Gürdeniz'e ait olduğu iddia edilen bir ses kaydı daha Dailymotion internet sitesinde yayınlandı.

Tümamiral Ramazan Cem Gürdeniz’in skandalları bitmek bilmiyor. Dailymotion internet sitesine düşen yeni ses kaydında Cem Gürdeniz’in, çocuklarına inanılmaz tavsiyelerde bulunduğu iddia ediliyor.


İŞTE CEM GÜRDENİZ’E AİT OLDUĞU İDDİA EDİLEN O SES KAYDI…

Amerika’ya yerleşmek üzere hayatını kuracaksın tamam mı? Çünkü Türkiye Araplaşıyor, İslamlaşıyor, çok feci bir ülke oluyor.

Amerika şart değil yani Kanada’da olabilir, Japonya’da olabilir, Çin’de olabilir ama sen dışarıda kuracaksın hayatını başka çaremiz yok.

Hepimizi sen kurtaracaksın. Ülkemin pasaportu ve senin aklın ona göre. Ülkemin tabii ülkemin de aklı var. Amerika – Londra bacağını sağlam tut dedim. Can’a da söyle planlarınızı ona göre yapın. Çünkü sizin yaşayacağınız ülke, her metrekaresine bir cami düşecek ve ezandan uyuyamayacaksınız zaten. Çok problemli. Sizin nesil kurtarsın kendini siz kurtarın tamam mı. Sen dediğimi yap, hedefini ona göre çiz.

Daha önce de Tümamiral Cem Gürdeniz’e ait olduğu iddia edilen ses kayıtladı gündeme bomba gibi düşmüştü. Daha önceki ses kayıtlarında ise Gürdeniz’in AKP’ye oy veren kesime ağır hakaretler ettiği ortaya çıkmıştı.

İŞTE GÜRDENİZ’İN DAHA ÖNCEKİ O SES KAYITLARI

C: Dün Ege'yle konuştuk gidiyor New York'a, dört gün New York’ta kalacak. Çok seviyor Newyork'u ya herif.
E: Lan Newyork Amerika 'nın en iyi yeridir lan !
C: Ne tuhaf değil mi? Engin ya hayata bak, sen orda yaşadın, İrem orda yaşadı. Şimdi bu herif yaşıyor çok ilginç lan yani var ya..
E: Yanlız sen bu i...(küfür ediyor) sevmiyorsun!
C: Yoo, ben Amerikalıları seviyorum. Benim o kadar iyi arkadaşlarım var ki Türk'ten daha iyi arkadaşlarım var ya onların içinde.

YUNANLILARI AKP'LİLERDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM, YEMİN EDİYORUM.
E: Benim de öyle de bu i...(küfür ediyor) sevmiyorum
C: O i...(küfür ediyor) her zaman ben de mesela AKP'lileri, Yunanlıları AKP'lilerden daha çok seviyorum, yemin ediyorum.
C: O... ç...(Küfür ediyor)
E: Rantiye partisi olum herifler
C: Gazeteleri okudukça sinirlerim tepeme çıkıyor ya vallahi,billahi..

AKP TAMAMEN POPÜLİST YA, P...(Küfür ediyor)
C: AKP tamamen popülist ya, p...(küfür ediyor) bak İlhan Selçuk geçen gün şahane makale yazdı neden herşeyi kadının türbanına indirgiyorlar dedi.
E: Çünkü en kolayı o da onun için

YANİ FİKİR SAVAŞIYLA FALAN OLMAZ BU
C: En kolayı o tabii, şaklabanlık o işte. Yani fikir savaşıyla falan olmaz bu.
E: Şu an dünyada fikir savaşı olmuyor ki şu an fikir savaşı diye bir şey yok.

ABDULLAH GÜL EFENDİ, BU MUDUR LAN DEMOKRASİ?
C: Ama onlara sorarsan öyle bak ne diyor
Abdullah Gül efendi, demokrasiyle her şeyi hallederiz diyor  BU MUDUR LAN DEMOKRASİ?