28 Aralık 2010 Salı

Askerin aleyhine neden konuşayım?

Cübbeli Ahmet Hoca bazı gazetelerin kendisini asker aleyhine konuşmaya zorladığını iddia ederek, “Ben niye askerin aleyhine konuşayım ki. Bir askerin yanlış yapması askeri temsil etmez. Bunlar yanlış şeyler. Askeriye çok önemli bir birimdir. Askeri yıprat, onu yıprat...” dedi

Habertürk televizyonunda Sansürsüz adlı programda Yiğit Bulut’un sorularını yanıtlayan Ahmet Mahmut Ünlü (Cübbeli Ahmet Hoca) hakkındaki “kaset” iddialarına yanıt verdi. Söz konusu kasetlerin montaj olduğunu kaydeden Cübbeli, “Kalleşlik var. Bu kadar şerefsiz, adi müptezel bir şey olabilir mi? Allah bunun cezasını dünyada da ahirette de verecek” dedi.

Kendisine yönelik yeni komploların da düzenlenebileceğini söyleyen Cübbeli, “Ben bu doğruları söylemeye devam edersem, neymiş daha başka şeyler çıkaracaklarmış... Erkek erkeğe ilişki, birkaç kadınla ilişki... Biz savcılığa başvurumuzu yaptık. Gelen telefonlar ve haberlere göre... Kimin yaptığı çıkarsa o zaman bakalım onların hali ne olacak” şeklinde konuştu.

Ünlü şöyle devam etti:

KONUŞMADIM DİYE ZORBA DEDİLER: Benimle uğraşanlara şaşıyorum. Bir korumam mı var, silahım mı var. Neler uydurdular. Kaset varmış beni zorla televizyona çıkarıyorlarmış. Ben inandığımı konuşurum. Benim derin yerlerle ne alakam var! Bunlardan uzun yıllar çekmedik mi?

28 Şubat’ın en büyük mağdurlarından biriyim ama şimdi bunları konuşmanın gereği yok. Taraf Gazetesi geldi, ‘28 Şubat aleyhine röportaj yapacağız’ dediler. Konuşmadım diye ‘Zorba Cübeli’ dediler. Benim 28 Şubat aleyhine konuşup ortalığı karıştırmama gerek yok. Yattık, çıktık. Herkese yapılan uygulama içinde bize de yapıldı.

ASKER ÖNEMLİ BİR BİRİM: Ben niye askerin aleyhine konuşayım ki. Bir askerin yanlış yapması askeri temsil etmez. Bunlar yanlış şeyler. Askeriye çok önemli bir birimdir. Askeri yıprat, onu yıprat. Büyük iftiralara maruz kaldık. Ama o bir süreç. Mesela Yeni Şafak’ın yaptığı... Ara bir sor bakalım. Kampanyası manşetten gidiyor. Bu iftiraları bıraksınlar. Ben hiçbir şeye alet olmadım. Kimsenin malzemesi olmadım. Hiçbir derin yerlerle irtibatım yok.