29 Haziran 2010 Salı

ÜNİVERSİTEDEN DONANMAYA ÖĞRETİM ELEMANI DESTEĞİ

Yalova Üniversitesi ile Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığına bağlı Deniz Astsubay Meslek Yüksekokulu Komutanlığı arasında ''Kendi bünyesinde karşılayamadığı öğretim elemanı ihtiyaçlarının, Yalova Üniversitesinden karşılanmasına yönelik protokol'' imzalandı.

İmza törenine, Yalova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Niyazi Eruslu, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu, Yalova Meslek Yüksekokulu (MYO) Müdürü Doç. Dr. Kenan Dağcı, Deniz Astsubay MYO'yu temsilen Deniz Astsubay MYO Komutanı Deniz Kurbay Kıdemli Albay Tuğrul Dinç, okulun Öğretim Başkanı Deniz Kıdemli Albay Abdullah Soylu ile Plan ve Program Şube Müdürü Binbaşı Hakan Yıldırım katıldı.

Bilgi paylaşımı ve bilgi desteği faaliyetlerini etkili kılarak kurumlar arası yardımlaşmayı sürekli hale getirmenin hedeflendiği protokol ile Yalova Üniversitesi, genel ekonomi, genel muhasebe, genel hukuk, halkla ilişkiler, Türk dili, iş ve sosyal güvenlik hukuku, işletme, ticaret hukuku, gemi inşa gibi derslerde öğretim elemanı görevlendirilmesini sağlayacak. Rektör Eruslu, Yalova Üniversitesine duyulan bu güvenin gurur verici olduğunu belirterek, bu paylaşımcı hareketin her iki tarafa da faydası olacağını söyledi.

Deniz Kurbay Kıdemli Albay Tuğrul Dinç ise, üniversitenin varlığını ve desteğini yakından hissettiklerini ifade ederek, Rektör Eruslu'ya okulun kupasını ve şapkasını hediye ederek, teşekkürlerini sundu.