22 Haziran 2010 Salı

Servis Şoföründen Şok Bilgi

Halkalı'daki bombalı saldırının düzenlendiği otobüsün şoförü Neşet Yeni olay anını anlatırken çok çarpıcı bir bilgi verdi. İşte Yeni'nin açıklaması...

Şoför Neşet Yeni, gazetecilerin sorularını yanıtlarken askeri personelin 6 aydır hiç bir güzergah değiştirmeden aynı yolları kullanarak taşındığını açıkladı.

Bilindiği güvenlik güçlerini taşıyan araçların kullandığı güzergahların, teröristlerin istihbarat çalışmasını engellemek için belirli periyotlarda değiştirilmesi gerekiyor.

İŞTE SERVİS ŞOFÖRÜNÜN OLAY ANI İLE İLGİLİ ANLATTIKLARI
Halkalı'da bombalı saldırıya uğrayan otobüsün şoförü Neşet Yeni, yeni hareket ettiklerini, vitesi yükseltemeden patlamanı meydana geldiğini söyledi.
Olayı anlatan Neşet Yeni, "Caddeye yeni çıkmıştım. Daha vitesi bile değiştiremeden patlama sesini duydum. Önce lastiğin patladığını zannettim. Ama daha sonra otobüsün paramparça olduğunu gördüm." diye konuştu.
Otobüste çok sayıda yaralının bulunduğunu söyleyen Yeni, "Bir kız çocuğunun durumu ağırdı, onu araçtan çıkardım." dedi.
Bir gazetecinin sorusu üzerine de, askeri personelin 6 aydır hiç bir güzergah değiştirmeden aynı yolları kullanarak taşındığını açıkladı.