24 Ekim 2011 Pazartesi

Şehit Astsubay Tekinaslan'ın Evinde Yas Var

Hakkari’nin Çukurca ilçesindeki çatışmada şehit düşen Astsubay Başçavuş Ümit Tekinaslan'ın Kırşehir'in Kaman ilçesindeki babaevine ateş düştü.
Hakkari’nin Çukurca ilçesindeki çatışmada şehit düşen Astsubay Başçavuş Ümit Tekinaslan'ın Kırşehir'in Kaman ilçesindeki babaevine ateş düştü. Şehit haberini alan anne Perihan Tekinaslan, "Şehit düşen oğlumun bugün nöbetini ben alacağım." diye feryat etti.
Çukurca ilçesine bağlı Kazan vadisinde sürdürülen operasyonlarda teröristlerle sıcak temasın sağlanmasının ardından çıkan çatışmada 1 astsubay şehit olmuş, 6 asker yaralanmıştı. Çatışmada şehit düşen astsubay Ümit Tekinaslan'ın ailesine acı haber verildi. Haberi alan ailenin evinden feryatlar yükseldi, ailenin yakınları eve akın etti. Gerek askeri gerekse devlet erkanında bir çok kişi şehit evine koşarken,şehidin eşi Merak Tekinaslan, fenalık geçirdi. Ambulansla Kaman Devlet Hastanesine kaldırılan acılı eşin durumunun iyi olduğuı bildirildi.
Şehidin annesi Perihan Tekinaslan ise oğluyla bir gün önce akşam saatlerinde konuştuğunu söyledi.
"YAKTI BENİ KUZUM"
Anne Tekinaslan, "Akrabalarına selam söyledi. Uyuyacağın mı kuzum dedim. Uyumayacağım ana dedi. Nöbete gidecen annem uyu dedim. Keşke uyumasaydı. Ben ona ömrünün sonuna kadar uyu demedim. Yaktı beni kuzum.”diye konuştu.
Şehit Babası Sıttık Tekinaslan ise en son oğlunun Cuma günü aradığını ve bayramda gelmeyeceğini anlattı.
ŞEHİDİ AMCASI BÜYÜTMÜŞ
Şehidin amcası Ramazan Tekinaslan, ise Ümit Tekinaslan'ı kendisi büyüttüğünü söyledi. Şehit Tekinaslan’ı son gün astsubay okuluna yazdırdığını anlatan amca Tekinaslan, "Onu kaydetmek içinde bir yıl memur hayatımı feda ettim. Vatana millete yiğit bir Mehmetçik yetiştirdim. Elhamdüllih o şahadet şerbetini içtik. Allahın bir Ümit ölür bir bin Ümit dirilir. Hepimiz Mehmetiz. Onun bugün düğünü yapacağız.
Öte yandan şehidin bir İbrahim Sıddık adından 3 yaşında bir oğlu olduğu belirtildi. Şehit Ümit Tekinaslan'ın bir arkadaşı ise oğlunun isminin şehit olan bir arkaşdaşından dolayı koyduğunu anlattı.