25 Ocak 2012 Çarşamba

Aydınlık Manşetiyle İlgili 2. SES KAYDI

dailymotion.com’a tutuklu amiraller tarafından yazıldığı iddia edilen ve Aydınlık’ın manşetten verdiği mektupla ilgili yeni bir ses kaydı yayınlandı. 
 
Video paylaşım sitesi dailymotion.com’da tutuklu amiraller tarafından yazıldığı iddia edilen ve Aydınlık Gazetesi’nin manşetinde yayınlanan Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Murat Bilgel’e ağır ithamların yer aldığı mektupla ilgili yeni bir ses kaydı yayınlandı.
Söz konusu ses kaydında Cem Gürdeniz’in eşi Rengin Gürdeniz ile Deniz Kutluk’un eşi İrem Kutluk olduğu iddia edilen kişiler, Aydınlık Gazetesi’nde yayınlanan manşetle ilgi çarpıcı itiraf ve ithamlarda bulunuyorlar.
“Mektupta yazılan her şey doğru…” “Sadece komutan (Murat Bilgel) bizden özür dilerse bunları affedebiliriz”

Ses kaydındaki giriş bölümünde ayrıca Aydınlık Gazetesi’nde yayınlanan (Deniz K.K. Murat BİLGEL'e hitaben) KOMUTANA MEKTUP yazısını yazan kişi “Cem Gürdeniz mi” diye soruluyor…
9 Ekim 2011 tarihinde Aydınlık Gazetesi’nde manşetten bir tutuklu amirallere ait olduğu iddia edilen bir mektup yayınlanmıştı. O mektupta  Deniz Kuvvetleri Komutanı Murat Bilgel’e tutuklu amiraller tarafından ağır ithamlar bulunuyordu. Bu mektup Aydınlık’ta yayınlandıktan sonra tutuklu amiraller tarafından yalanlanmıştı.

İşte dailymotion.com sitesinde yayınlanan o ses kaydı;
SES KAYDINI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN

KONUŞMA METNİ

ÇETİN PAŞA İLE FEYYAZ ÖĞÜTÇÜ BİRBİRİNE GİRMİŞ
İrem Kutluk: Çok canım sıkılıyor bu şey işinde, ne derler, AYDINLIK’daki işle ilgili olarak. Yolda gelirken eee, otobüste ordan buraya gelirlerken ÇETİN Paşa şeye bir laf atmış, Feyyaz’a (ÖĞÜTÇÜ)!. Feyyaz da ona böyle bir babalanmış.
Rengin Gürdeniz: Heee…
İ.Kutluk: Ondan sonra.. Sonra gelmiş Feyyaz, Deniz’e, “Sen mi dolduruyorsun bu adamı bana karşı” demiş, iyi mi?
R.Gürdeniz: Haydaa… ha ha haa..

BUNLAR HAKKATEN KAFAYI YEDİLER
İ.Kutluk: Yani bunlar hakkaten kafayı yediler, iyice yediler yani. E tabii Deniz de çok sinirlenmiş.
R.Gürdeniz: Ya tabi yani....
İ.Kutluk: Diyor ki Deniz: “Artık öyle bir sınıf arkadaşım yok!” diyor.
R.Gürdeniz: Eyvah… İşte bak
İ.Kutluk: Bayaa bir ağız dalaşı yapmışlar orada..
R.Gürdeniz: Hay Allah, hay Allah. Ama işte yani…
İ.Kutluk: … Bize saldırılıyor durumunda yani. Bize saldırılıyor durumunda diyorum.

AYNI KOĞUŞTA KALDIĞI İÇİN Mİ YANİ? Karısı (NEVNİHAL) kalkıyor bize saldırıyor , kocası da Deniz’e gidiyor, “Sen mi dolduruyorsun bu adamı bana karşı” diyor. Ya niye dolduruyor olsun, niye Deniz’den böyle birşey bekliyor olsun. Aynı koğuşta kaldığı için mi yani?
R.Gürdeniz: Tabii ki ondan dolayı yani.
İ.Kutluk: Yani.. Onlardan birşey gelmediği sürece ben artık konuşmam.
R.Gürdeniz: Evet, konuşmayın tabii canım! Yani.. Hayır yani, o iki uç nokta.. eee.. Karılı kocalı birbirlerine şey oldular anladığım kadarıyla.

HASDAL’DAN BUNUN YAZILDIĞINA DAİR DE ORTADA ŞEY DOLANIP DURUYOR
İ.Kutluk: Ben sana birşey söyleyeyim mi. Yani, dolduran gene Nevnihal(ÖĞÜTÇÜ)!
R.Gürdeniz: Hee, bence de.
İ.Kutluk: Ben çok net söyleyebilirim yani.
R.Gürdeniz: Doğru, doğru, doğru…
İ.Kutluk: İşte o öyle… ve de tabii yani şey, Hasdal’dan bunun yazıldığına dair de ortada şey dolanıp duruyor böyle.

YANLIŞ VE YALAN BİRŞEY YOK. HEPSİ DOĞRU
R.Gürdeniz: E yani, dolanılsın yani. Bir kere, yanlış ve yalan birşey yok. Hepsi doğru. Herkesin ortak şeyi (fikri) o değil mi!
İ.Kutluk: Aynen.. Aynen öyle… bir de üstelik ben bunu anlamıyorum ya.
R.Gürdeniz: İşte ben de. Yani..

YANİ BEN Mİ GERİ ZEKALIYIM DA ANLAMIYORUM ACABA
İ.Kutluk: Yani ben mi geri zekalıyım da anlamıyorum acaba yaa.
R.Gürdeniz: Aynen... Aynen.. yani orda .. bütün herşey doğru.
İ.Kutluk: Di mi yani.
R.Gürdeniz: Her şey doğru. Aynen.. Aynen… Ben ilk okuduğumda aynı şeyi söyledim.
R.Gürdeniz: hee..

YA NEVNİHAL DEDİM. ORADA YALAN BİRŞEY YOK Kİ DEDİM YAA!
İ.Kutluk: Bunu yani Nevnihal’e de söyledim. Onun için kızıyor. Ya Nevnihal dedim. Orada yalan birşey yok ki dedim yaa!

İMZASIZ YAZILMIŞ OLMASI HOŞ DEĞİL TABİ AMA, KİM YAZDIYSA ASLINDA DOĞRULARI DA YAZMIŞ
Yani hani tamam, imzasız yazılmış olması hoş değil tabi ama dedim yani hani
R.Gürdeniz: Tabii ki değil.
İ.Kutluk: Yalan birşey yok dedim hani orada..
R.Gürdeniz: Ama..Ama.. orada yalan birşey yok. Yanlış birşey yok. Gerçek olan birşey var. İnsanların birazcık ne yapıyorum diye düşünmesi gerekiyor bence. Hani kim yazdıysa aslında doğruları da yazmış açıkçası.
İ.Kutluk: Tamamen öyle yani…
R.Gürdeniz: Hee yani..
İ.Kutluk: Öyle ama, bir kriz geçirdiler, böyle hani mağdur pozisyonuna getirdiler.

DAVAYA ZARAR VERMESİN
R.Gürdeniz: Öyle ama yani, orada da bir yandan da doğrular da var yani.
İ.Kutluk: Tabi öyle öyle ama. Hani.. tabi bu işte davaya zarar vermesin yani.
R.Gürdeniz: İşte öyle yani. Davaya tabii ki.. yani sonuçta bu kadar..
İ.Kutluk: Kendi bildiğimiz şeyi yapmaya devam ederiz yani. Zaten yaptığımız bizim de o…

ÇOK KIZGINIM, İNANILMAZ ŞEKİLDE KIZGINIM.
R.Gürdeniz: Hatta safça hiç kimseyi de affetmiyorum bu konuyla ilgili yani böyle.. Hepsine çok kızgınım. İnanılmaz şekilde kızgınım.
İ.Kutluk: Zaten yani affedilecek bir şey yok burada ortada, yani, kızgınız.
R.Gürdeniz: Evet, evet.
İ.Kutluk: Gelip de “ya çocuklar çok yanlış yaptım, o sırada şöyleydim” dediği zaman ancak böyle bir şey affolur. Yok hani biz duymadım ya da yutalım bunu denilecek bir şey hiç yok.
R.Gürdeniz: Yok, yok. Değil yani… ...Bitti...
Kaynak: www.dailymotion.com
Haberin Linki: http://www.dailymotion.com/video/xnzn01_komutan-eslerinden-aydinliktaki-mektuba-destek-ykyyuzluler_news