14 Eylül 2010 Salı

Şehidin annesine yazdığı şiir ağlattı

Mayına basarak şehit olan Er Feyzi Tekeş'in annesine yazdığı şiir cenazeye katılanları gözyaşına boğdu. Anne Rukiye Tekeş: Tek çocuk beklerken ikiz olunca şok yaşamıştım. Ölümü de şoke etti

Siirt'in Eruh ilçesinde arazi taraması sırasında mayına basarak şehit düşen 21 yaşındaki Jandarma Komando Er Feyzi Tekeş, Manisa'nın Sarıgöl İlçesi'ne bağlı Afşar Köyü'nde son yolculuğuna uğurlandı. Şehit er için düzenlenen törene Manisa Valisi Celalettin Güvenç, Tugay Komutanı Tuğgeneral Mustafa Şenol, MHP Manisa Milletvekilleri Erkan Akçay, Mustafa Enöz ve Ahmet Orhan ile ailesi ve yakınlarının da aralarında bulunduğu 3 bin kişi katıldı. Şehit erin evinin önünde yapılan ilk törende Feyzi Tekeş'in anı defteri ve annesine yazdığı şiir okundu. Bu sırada annesi Rukiye Tekeş, ağabeyi Ali Tekeş ve ikizi Zeynep Güven tabuta sarılarak gözyaşlarına boğuldu.

"AĞLAMA, DEMİŞTİ"
Ardından Siteler Mahallesi Camisi'nde askeri tören düzenlendi. Cami avlusunda sinir krizleri geçiren anne Rukiye Tekeş "Şehit haberimi alırsan sakın ağlama anne demiştin. Senin sözünü tutuyorum erim" dese de gözyaşlarına hakim olamadı. Oğlunun şehit düşmesiyle sağ kolu ve sağ bacağının kırıldığını, evinin direğinin yıkıldığını söyleyen acılı anne, "O alçaklar gidip Çanakkale destanını seyretsinler. Vatan nasıl savunulur görsünler. İdareciler koltuk kavgasını artık bıraksınlar. Bodrum'da, Çeşme'de tatil yapanlar size söylüyorum. Siz orada eğlenirken benim oğlum tarlalarda çalışıyordu. Oğlum doğduğunda ikiz olduğu için şok yaşamıştım. Tek çocuk beklerken bir de Feyzim olmuştu. Doğumu da ölümü de bizi şok etti. Ama yine de vatan sağ olsun. Onlar eşek olsunlar, bizde kabak olalım. Yine de bizi yiye yiye bitiremezler. Ben bugün namaz abdesti almadım. Şehidimin yüzünü görmek için şehit abdesti aldım. Beni Çanakkale'ye götürüp assınlar kimseden korkmuyorum" dedi. İkizi Zeynep Güven ise kardeşinin bayram sabahı kendisini aradığını söyleyerek, "İzine neden gelmediğini sorunca 'inşallah Kurban Bayramında gelmek istiyorum. Tabi ölmezsem' diye cevap verdi. Sanki içine doğmuştu" dedi. Sarıgöl Müftüsü Oğuz Metin'in kıldırdığı cenaze namazının ardından alkışlar ve sloganlar eşliğinde uğurlanan şehit er, Avşar köyünde toprağa verildi.