21 Haziran 2011 Salı

SAHİL GÜVENLİK KOMUTANLIĞININ KURULUŞ YILDÖNÜMÜ TÖRENİ

Sahil Güvenlik Komutanlığının 29'uncu kuruluş yıldönümü törenle kutlandı.
Sahil Güvenlik Eğitim ve Öğretim Komutanı Deniz Kurmay Kıdemli Albay Ahmet Gür'ün ev sahibi olduğu törene, Antalya Valisi Ahmet Altıparmak, Garnizon Komutanı Tuğgeneral Kemal Korkmaz, Akdeniz Üniversitesi Rektör Vekili Abit Demircan, Cumhuriyet Başsavcı Vekili Şenol Yılmaz, Baro Başkanı Zafer Köken ile kurum müdürleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile başlayan törende Genelkurmay Başkanı Işık Koşaner ve Sahil Güvenlik Komutanı Tümamiral İzzet Artunç'un kutlama mesajları okunduktan sonra, Sahil Güvenlik Eğitim ve Öğretim Komutanı Deniz Kurmay Kıdemli Albay Ahmet Gür bir konuşma yaptı. Gün,“Türkiye Cumhuriyeti devletinin Anayasa ile belirlenmiş temel değerlerine, Atatürk ilkelerine bağlı, genç, dinamik ve özverili personeli ile görev yapmaktadır. Sahil Güvenlik Komutanlığı olarak her türlü kaçakçılık ve yasadışı faaliyetleri önlemek, denizlerin güvenliğini sağlamak ve yasadışı avlanmaları önlemek ve can kurtarma faaliyetleri ile denizde her zaman yardıma hazır olmak görevlerimizin arasındadır” diye konuştu.
Gür, Sahil Güvenlik Komutanlığının değişim ve gelişimde öncü, denizlerde güven veren etkin ve saygın bir kurum olma vizyonunu gerçekleştirmek için eğitim ve öğretim alanında yeni uygulamalar gerçekleştirdiğini ifade etti. Kaliteli eğitim için diğer kurumlarla işbirliği içinde olunduğunu belirten Gür, Antalya'da en son teknoloji ile donatılmış dershane ve laboratuvarlara sahip Avrupa'nın en modern yeni Sahil Güvenlik Eğitim ve Öğretim Okulu'nun inşa edildiğini söyledi.
Gemicilik yarışmaları, ödül töreni, sahil güvenlik botlarını ziyaret ile devam eden Sahil Güvenlik Komutanlığının 29'uncu kuruluş yıldönümü töreni, kano ve yüzme yarışmaları ile sona erdi.
SAHİL GÜVENLİK KOMUTANLIĞININ KURULUŞ YILDÖNÜMÜ TÖRENİ
SAHİL GÜVENLİK KOMUTANLIĞININ KURULUŞ YILDÖNÜMÜ TÖRENİ