31 Mayıs 2010 Pazartesi

İsrailli Bile Böylesine Savunmadı

Emekli Hakim Albay Sadi Çaycı, tüm dünyanın büyük tepkisini çeken, İsrail'in yardım gemilerine saldırmasını öyle bir savundu ki...

Başkent Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Uluslararası Hukuk Uzmanı Emekli Albay Doç. Dr. Sadi Çaycı, İsrail'in yardım gemilerine saldırısını öyle bir savundu ki, izleyicilere bile ''Bir İsrailli bu kadar savunamazdı'' dedirtti.

Tüm dünyanın büyük tepkisin çeken ve çok sert kınamalarla karşılanan yardım gemilerine saldırıyı, emekli albay cansiperane savundu. Hakim Albay'ın, masum ve tamamıyla yardım amaçlı yola çıkan gemilere yapılan ve bir çok kişinin ölümüne neden olan saldırıyı savunması çeşitli kesimlerin tepkisine neden oldu.

Hiçbir silah ve askerin bulunmadığı gemiye, askeri harekat düzenleyen İsrail'in bu davranışını, kendini savunma olarak değerlendiren emekli albay, anlaşılan olayın tam olarak farkında değildi...