31 Mart 2009 Salı

Mahsun'dan Milli Güvenlik Kurulu çıkışı

'Yeni Yılmaz Güney' olarak gösterilen Mahsun Kırmızıgül'den ilginç öneri...
Güneşi Gördüm filminde asker ve terör örgütü PKK arasında kalan Doğu insanını anlatan Mahsun Kırmızıgül, çok ilginç bir öneride bulundu. Kanal D'de ekrana gelen Güneri Civaoğlu'nun sunduğu Şeffaf Oda programında, bu filme yüreğini koyan herkesin 25 yıldır süren şiddet ortamının sona ermesini istediğini belirten Mahsun Kırmızıgül, şu hayalini anlattı:"25 yıldır bu işi çözemeyen erkeklerin yanında aslında bu işi çözecek olan anneleri gösteriyoruz. Bu çok önemli. Çünkü ağlayan anneler, onlar daha duyarlı.Ben şunu hep düşünüyorum; Milli Güvenlik Kurulu'nda ülkenin bütün sorunları tartışılıyor ama bu Güneydoğu sorununu sadece Milli Güvenlik Kurulu'na giren insanların sadece eşleri girebilse. O anne duyarlılığı bu işi çözer. Ben ona inanıyorum."
Kadınların hiçbirisinin savaş istemeyeceğine vurgu yapan Mahsun Kırmızıgül, Filistin'deki çocuklar kadar bizim kendi çocuklarımıza da duyarlı olmamız gerektiğini sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder