26 Ocak 2009 Pazartesi

Org. Tolon'dan Doktora Tehdit

"Zamanı gelince senin dalağını kontrol edeceğim"
Ergenekon terör örgütüne yönelik operasyon kapsamında gözaltına alınan ve 11 ay tutuklu kaldıktan sonra önceki gün tahliye edilen gazeteci Vedat Yenerer cezaevinde Hurşit Tolon'la ilgili ilginç bir anısını anlattı. Yenerer, "Kendisinin 25 kilo kaybetmesine rağmen hiçbir şeyinin olmadığını söyleyen doktor, bu medyada yer alınca haber yollamış; 'Paşam bir gün gel de dalağınızı kontrol edelim.' Koridorda Hurşit Tolon'la karşılaştım. Olayı duyduğumu anlatınca Tolon bana 'Zamanı gelince ben onun dalağını kontrol edeceğim' şeklinde konuştu." Tahliye olduktan sonra Milliyet Gazetesi'ne konuşan gazeteci Vedat Yenerer, cezaevindeki ortamdan şikayetçi oldu. Özellikle Kandıra Cezaevi'nde sıkıntılı günler geçirdiklerini öne süren Yenerer, "Kandıra'da bir tas çorba için insanları yalvarttılar. Sadece bir battaniye veriyorlardı. Üşüdüğüm için ikinci bir battaniye istedim, vermediler. 'Kantinden alalım' dedim. 'Kantinde yok' dediler." iddiasında bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder