28 Ocak 2009 Çarşamba

Hakimlere seslendi: Araştırdık, temizsiniz!

Ergenekon davasının tutuklu sanıklarından İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, savunmasını 4. duruşmada ancak tamamlayabildi. Yaklaşık 18 saat süren savunmasının sonunda hakimlere hiteben yaptığı konuşma dikkat çekiciydi.
Hakimler hakkında bilgi topladığını şöyle anlattı: "Bu dava aydınlanmıştır. Eninde sonunda doğru karar vereceğinize inanıyorum. Bizim araştırmamız sonucunda siz tertemiz hakimlersiniz. Sanıklar da hakimler hakkında hüküm verirler. Biz sizi aklıyoruz.'' Kendisini 'ajanlıkla' suçlayan M. Zekeriya Öztürk'ün MİT eski Kontrterör Başkanı Mehmet Eymür'ün adamı olduğunu iddia etti. 'Alparslan Arslan'ın Danıştay saldırısını tek başına işlediğine inanmadığını' söyledi. 27 Mayıs darbesini 'devrim' olarak tanımlayarak, idam kararlarına sahip çıktı: "İşte yargılama öyle olur."
Can Dündar'ın kitabı benim mülakatım
Gazeteci Can Dündar'la ilgili ilginç ifadeler kullandı: "Can Dündar, şimdi ileri geri yazıyor. Yazdığı Ergenekon kitabı baştan aşağıya benimle yaptığı mülakattır. Şimdi o öğrendiklerini vatanseverlere karşı kullanıyor."
Deniz Gezmiş'le ilgili yaptığı açıklamalar da ilgi çekiciydi: "Deniz Gezmiş'le Mahir Çayan'ı rahmetle anıyorum. Vatanları için canlarını feda ettiler. Önderliğimde 1968 hareketlerinde yer aldılar. Sonraki banka soygunları ve adam kaçırmalarla bir ilgisi yok. Tecrübesizlikleri nedeniyle hatalar yaptılar. 'Yanlış yapıyorsunuz' diye uyardım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder