24 Aralık 2008 Çarşamba

KOMUTANLARA GÜLEN'İ ANLATTI

HaberTürk’te Balçiçek Pamir’in programında, 28 Şubat döneminde, Fethullah Gülen ile yakınlığından dolayı bedel ödediğini ifade eden Kalkavan, Türkiye’nin petrolünü çekebilecek tankerleri olmasına rağmen ihalelere giremediğini söyledi. Komutanlarla masada Gülen tartışması yaptıklarını aktaran Kalkavan, Beşiktaş'a başkan olmasının nasıl engellendiğini de anlattı.
Askerle arasının çok iyi olduğunu ama Gülen’le yakınlaştıktan sonra komutanlar tarafından tecrit edildiğini belirten Kalkavan, GATA’ya bir bağış için gittikleri yemekte dönemin Genelkurmay Başkanı ile Gülen tartışmasına girdiklerini şöyle anlattı: Biz askeriye ile ilgili bir bağış için gitmiştik. GATA için. O zamana kadar askerlerle aram iyiydi. Hoca Efendi tercihimden sonra oralardan tecrit edilme gibi bir şeyler oldu, protokol listelerinden çıkartılmak falan. Asker masası bulma imkanım biraz zor olur diye bir kaç komutanımızın da olduğu masada onlar ile birlikte biraz bir şeylerden bahsedeyim dedim. Hatta şöyle dedim o zaman, Sayın Ecevit Başbakandı, 'Başbakanın bile teveccüh gösterdiği bir konuya siz niye böyle yaklaşıyorsunuz?' dedim."
Kıvrıkoğlu’nun kendisine, "Bütün Türkiye’yi eğittiniz de şimdi dünyayı mı eğitmeye çalışıyorsunuz" diye cevap verdiğini belirten Kalkavan şöyle devam etti: Tabii ben hiçbir şey falan yemeyince Şadan Ağabeye ‘Biz bunu Beşiktaş fanatiği bilirdik bunun beyni yıkanmış’ dedi. Daha sonra Şadan Ağabey bana sahip çıktı. ‘Hocamı ben de tanıyorum ve biz de çok seviyoruz’ dedi.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder