17 Aralık 2012 Pazartesi

Ya istihbaratçı taciz ederse...

TBMM’ye ilginç bir taciz şikayetinde bulunuldu. Boşandığı istihbarat astsubayı olan eşinin tacizine uğradığını belirten bir kadın, Dilekçe Komisyonu’ndan yardım istedi.

Meclis yetkililerinin, gizlilik nedeniyle ismini vermediği kadın, TBMM Dilekçe Komisyonu’na başvurdu. Mağdur olduğunu ifade eden kadın, istihbarat astsubayı olan eski kocasının evli oldukları dönemde çekilmiş özel fotoğraflarını internet sitelerine koyduğunu bildirdi.
Kadın dilekçesinde özetle şunu yazdı:
“Kendisi beni, telefonla da sürekli taciz ediyor. Telefon numaramı sürekli değiştiriyorum; ama istihbarat subayı olması nedeniyle bir saat sonra yeni numaramdan beni buluyor. Bana yardım edin.”
Komisyon, başvuruyu işleme alarak, Milli Savunma Bakanlığı’ndan konuyla ilgili bilgi istedi. Bakanlık tarafından, Meclis’e gönderilen yazıda, şahısların eski eş oldukları vurgulanarak, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.