25 Eylül 2012 Salı

ŞEHİT PİLOT MEZARDA BABA OLDU

Doğu Akdeniz'de düşen Türk jetinin pilotu Yüzbaşı Gökhan Ertan'ın kendisiyle aynı ismi taşıyan oğlu, bir hafta önce dünyaya geldi.

Şehit pilot Ertan'ın annesi Zennure Ertan, torununu oğlundan bir parça olarak gördüğünü belirterek, 'Ona oğlumun ismini verdik. Çünkü, onun yerini alacak' dedi.
Torununu oğluna benzettiğini belirten Ertan, şunları söyledi: 'Bu da babası gibi inşallah göklerin hanı, göklerin hakanı olur. Gökhan'ın ismini biz kurayla bulmuştuk. Hep diyordum, 'Göklerin hanısın oğlum' diye. Çokseviyordu. Sevdiği şeyle de gitti. Uçmak başka bir şeydi onun için. Oğlum, çocuğunun adının Göktan koymak istemiş. Ben Gökhan Göktan Ertan olsun istedim ama eşi de 'ben onun ismi olsun istiyorum' dedi. Zaten dedesi de hep onu söyler, ister. Ama iki ismini de söyleyeceğiz. Hem Gökhan'ı hem Göktan'ı hem de canı isteyen Ertan desin. Ona hep Ertan derlerdi, hiç ismiyle hitap etmiyorlardı.'
İlk oyuncağı helikopterdi
Hava Harp Okulu'ndaki yemin töreninde oğlunun zayıfladığını görünce okuldan ayrılmasını istediğini belirten anne Ertan, o günü şöyle anlattı: Çok yalvarmıştım 'gel' diye. Gelmedi. 'Ben yine buraya döneceğim, onun için beni hiç boşuna götürme' dedi. İşte kısmetinde orası varmış, demek ki bunları yaşayacakmışız. Mesleğini severek yapıyordu. Onun hayatı uçmaktı, başka bir şey değil.'
Zennure Ertan, küçük oğlu Emrah Ertan'ın da abisi gibi pilot olmak istediğini sözlerine ekledi.
1-040.jpg

2-032.jpg