12 Mayıs 2015 Salı

Tutuklanan komutan, adil yargılama yok dedi, savunma yapmayı reddetti

Tutuklanan komutan, adil yargılama yok dedi, savunma yapmayı reddetti
   Adana İl Jandarma Komutanı Kurmay Albay Özkan Çokay, kısa ifadesinde şunları söyledi:

"Sayın Heyet, bu konuda HSYK Müfettişine vermiş olduğum ifademde bu konularla ilgili detaylı olarak açıklamada bulundum, somut deliller ortaya koydum. Görüyorum ki burada bu delillerin hiç birisi iddiaya esas kabul edilmemiş, buradan yola çıkarak hakkımda yürütülen bu soruşturmanın adil bir şekilde yürütülmediğini düşünüyorum ve heyetin de aynı çerçevede karar vereceği düşüncesi ile ilave bir savunma yapma ihtiyacı hissetmiyorum, savunma yapmaktan imtina ediyorum"

Mahkeme başkanı Fatih Mehmet Aksoy, Çokay’ın sözlerinin ardından “Var mı ekleyeceğiniz başka bir şey” diye sordu. Çokay ise “yok
” dedi.