17 Haziran 2015 Çarşamba

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel ve Kuvvet Komutanlarından İzmir Valisi Mustafa Toprak’a Nezaket Ziyareti

Hava Kuvvetleri Komutanlığı tarafından düzenlenen Çok Uluslu Uçuş Eğitim Merkezi'nin açılış töreni için İzmir’e gelen Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, İzmir Valisi Mustafa Toprak'ı makamında ziyaret etti.
 
Ziyaretlerinde Orgeneral Özel’e Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Hulusi Akar, Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Akın Öztürk, Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Bülent Bostanoğlu, Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Abdullah Atay ve Ege Ordu Komutanı Orgeneral Galip Mendi eşlik etti.
 
Vali Toprak, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel’i ve Kuvvet Komutanlarını Hükümet Konağı önünde karşıladı.
 
Valilik şeref defterini imzalayan Genel Kurmay Başkanı Orgeneral Özel ve Kuvvet Komutanlarını bir süre Valilik makamında misafir eden Vali Toprak; “ Genelkurmay Başkanımızın ve Kuvvet Komutanlarımızın, sizlerin Çok Uluslu Uçuş Eğitim Merkezi’nin açılışı vesilesiyle İzmir’de bulunduğunuz süre içerisinde Valiliğimizi ziyaretiniz çerçevesinde sizlere şükranlarımı sunuyorum, hoş geldiniz demek istiyorum.” dedi.
 
Ziyaretin ardından Genelkurmay Başkanı Orgeneral Özel ve Kuvvet Komutanları Çok Uluslu Uçuş Eğitim Merkezi’nin açılış törenine katılmak üzere buradan ayrıldı.