25 Ocak 2010 Pazartesi

ASKERE SİVİL YARGI YOLUNU AÇAN KANUN...

MHP Grup Başkanvekilleri Mehmet Şandır ve Oktay Vural, askere sivil yargı yolunu açan kanunun kabul edilmesinden sonra ''iki subayın Meclis'e gelerek kendileriyle görüştüğü'' iddiasının gerçeği yansıtmadığını bildirdiler.
Meclis'de yaptığı açıklamada, iddiaları ''kuyruklu yalan'' şeklinde nitelendiren Vural, ''Benimle görüşülmedi. Sadullah Ergin'in görüştüğü söyleniyor. Ben o gün gece yarısı geldim zaten. Bu konuyla ilgili görüşme yapmış değilim. Böyle bir ziyaret olmamıştır'' dedi.
Vural, söz konusu iki askerin AK Parti Grubunu ziyaret ettiğini ileri sürerek, şöyle konuştu: ''AKP Grubunu ziyaret ettiklerini biliyorum. Ama öyle bir konuyla ilgili bize herhangi bir ziyaret olmadı. Bu zeminde, o tartışmayla ilgili bir görüşme olmuş değildir. Bunu yazanı ispata davet ediyorum. Sadullah Ergin, Oktay Vural ile ne zaman görüşmüş? Sadullah Ergin'in benimle görüştüğü hususu külliyen yalandır. Ergin'i bunu açıklama yapmaya davet ediyorum. Söylenenin bir tarafı yalansa diğer tarafı da yalan. Sadullah Ergin'in benimle görüştüğü yalan mı, yalan. Benimle görüşen herhangi bir asker de yok; bu da yalan mı, yalan. AKP ile görüşmüş olabilirler. Benimle böyle bir görüşme yapılmış değil. Ben kuyruklu yalanı ifşa ettim.''
Konuyla ilgili soru yönelten gazetecilere ''Sizi ziyaret etmiş olabilirler belki'' karşılığını veren Vural, ''MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural'ın, o konuyla ilgili Sadullah Ergin ile konuştuğu yalandır, herhangi bir askeri şahısla görüşmüş değildir, yalandır. Teyyo Pehlivan yalanlarından...'' diye konuştu.
MHP Grup Başkanvekili Mehmet Şandır ise gazetecilerin konuyla ilgili sorularına ''O yönde bir iddia mı var?'' sorusuyla karşılık verdi.
Şandır, ''Birileri Türk milleti, Türk halkı ve Türk medyası ile alay ediyor. Bu oyuna gelmemek lazım. Kim görüşmüş, nerede görüşmüş, adam gibi çıkıp açıklanması lazım. Görüşme yalandır'' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder