19 Ekim 2015 Pazartesi

Astsubay oğlu PKK tarafından kaçırılan baba ölümlerin durması için canlı kalkan oldu


Astsubay oğlu 18 Eylül’de PKK tarafından kaçırılan baba, ölümlerin önüne geçmek için canlı kalkan oldu.

‘Oğlumu gidip gözlerimle görmek istiyorum’

gursel ozbey
Fotoğraf: DİHA

Evrensel’den Meltem Oktay’ın haberine göre, askeri operasyonların sürdürüldüğü bölgelerden Dersim’in Pülümür Vadisi’nde olası ölümlerin önüne geçmek gerekçesiyle çatışma bölgesine gitmesine izin verilmeyen bölge halkı çatışmaları durdurmak için canlı kalkan oluyor.
Gönüllülerden biri de Malatya Ticaret Borsası Başkanı Gürsel Özbey. 18 Eylül’de PKK tarafından kaçırılan oğlu Şahin Özbey’den o tarihten beri haber alamayan Görsel Özbey, “Sizin çocuğunuz 10 dakika eve geç gelse siz ne yaparsınız? Ben gidip oğlumu gözlerimle görmek istiyorum. Ölümleri bitirelim. Operasyonlara son verelim” diye konuştu.
Şahin Özbey, kaçırıldığında üç aylık askermiş.

‘Buraya elimden geleni yapmaya geldim’

Yetkililere operasyonların durdurularak ölümlerin son bulması çağrısında bulunan Özbey, “Ölümlerin olmasını artık istemiyoruz. Bu dağdaki insanlar içinde, asker için de polis için de aynıdır” dedi.
Baba Özbey, bu yüzden canlı kalkan olmayı istediğini kaydederek şöyle konuştu: “Bunun için buraya elimden geleni yapmaya geldim ve yapmaya devam edeceğim. Barış, barış, barış diyorum.”