14 Ağustos 2009 Cuma

TOLON'DAN ERGENEKON ÜYE SAYISI

Emekli Orgeneral Tolon'un Ergenekon'un diğer sanığı emekli Tümgeneral Şenel'le ilginç diyaloğu... Hurşit Tolon'un 5400 hesabı...
Tolon, soruşturma sırasında gözaltına alınan kişilerden bahsederken, "5400 kişi var sırada" diyor...Kendisi gibi Ergenekon sanığı olan emekli Tümgeneral Şenel ile telefonla görüşen emekli Orgeneral Tolon, soruşturma sırasında gözaltına alınan kişilerden bahsederken, "5400 kişi var sırada" diyor... Ergenekon davası sanıklarından emekli Orgeneral Hurşit Tolon aynı örgüt içersinde yer alan emekli Tümgeneral Muhittin Erdal Şenel ile telefon konuşmasında örgütün sayısını söylüyor. Cumhuriyet Gazetesi Yazarı İlhan Selçuk'un gözaltına alınmasından sonra yapılan görüşmede Tolon "Sırada 5400 kişi daha var" diyor. Üçüncü iddianamede 24 Mart 2008 günü Şenel'in Tolon'la yaptığı telefon konuşmalarında şu ifadeleri kullandıkları yer aldı.
Tolon: 5400 kişi var sırada.
Şenel: Evet İlhan Bey'e çok üzüldüm.
Tolon: Ben de çok üzüldüm ya... Evine gelir diyor, haberin olsun diyor, dosyanın arasından şey çıkarır diyor o kişi.
Şenel. Tabii ekler belge ekler belge çıkarır.
Tolon: Her şeyi çıkarır diyorsun sen.
Şenel : Onun için dikkat etmek lazım.
YARSAV’’A BiLGi
Emekli Ogeneral Hurşit Tolon, İlhan Selçuk'un gözaltına alınmasından 2 gün sonra Tümgeneral Şenel ile yaptığı görüşmesinde YARSAV'a bazı bilgiler vereceğini söylüyor. İşte o diyalog:
Tolon: Bugün yarın seni görmek zorundayım, bir iki ciddi konu var. Sana iletmem lazım, YARSAV'daki arkadaşla.
Şenel: Tamam anladım, benimde sana söyleyeceklerim var. Cumartesi günü 5 Nisan not alıyorum, şeye refi şeyi arayacağım.
Tolon: Şöyle söyleyeyim yani o arkadaşa verilecek YARSAV'daki güzel bilgiler var.
Şenel: Anladım, peki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder